Lezen op papier is altijd leuker. Ondanks de vele digitale mogelijkheden, vinden de meeste mensen het lezen op papier veel fijner en leuker. Het heeft verder ook absoluut niet met de leeftijd te maken. Het lezen op papier blijft een gemis voor vele mensen. Dit is ook een van de redenen dat de krant nog bestaat, ondanks de vele mogelijkheden die het internet te bieden. Veel mensen zijn alsnog geneigd om te grijpen, naar leesmateriaal wat niet digitaal is, maar gewoon lekker op papier. Hier zijn verschillende redenen voor. Het is bijvoorbeeld bewezen dat veel mensen hoofdpijn krijgen, doordat ze veel dingen digitaal lezen. Hoekstra krantendruk benut deze kansen dan ook, om verschillende doelen te bereiken.
Ondanks dat de smartphone in deze tijdperk onmisbaar is, zijn veel mensen zich ervan bewust, dat ze minder gebruik moeten maken van de digitale mogelijkheden. Dit omdat het vele gebruik van deze apparaten, negatieve gevolgen kan hebben voor de gezondheid. De gezondheid van de meeste mensen, blijft natuurlijk op nummer één staan en daar is Hoekstra krantendruk het zeker mee eens. Naast het feit dat veel digitaal lezen, negatieve effecten kan hebben op de gezondheid, zijn er meer redenen om te kiezen voor krant drukken. Zo is het bijvoorbeeld ook bewezen, dat op de informatie die op papier gelezen wordt veel beter wordt opgeslagen. Nog meer redenen dat dit promotiemiddel laten bedrukken bij Hoekstra krantendruk, effectief zal werken.
Hoekstra krantendruk zorgt ervoor dat de doelgroep bereikt wordt!
Juist omdat er veel behoefte is aan leesmateriaal op papier, is het slim om daar gebruik van te maken, door gebruik te maken van krant drukken. Daar helpt Hoekstra Krantendruk dan graag aan mee. Deze kans kan op verschillende manieren goed benut worden. Een krant drukken met een bepaalde boodschap erin verwerkt, die lijdt naar bepaalde doelen, is veel beter dan een digitale benadering. Juist omdat meer van het lezen op papier houden, is kranten drukken een ideaal promotiemiddel. De boodschap komt beter over, omdat lezers dan meer gefocust zullen lezen.
Waarom dit promotiemiddel ervoor zal zorgen, dat de doelgroep beter bereikt zal worden, is simpelweg ook omdat het een tastbaar promotiemiddel is. Een krant drukken en zorgen dat deze op de deurmat van de doelgroep komt te liggen, zal het publiek dwingen om een kijkje in krant te nemen. Het kan namelijk niet snel weg geklikt worden, zoals een digitale mail bijvoorbeeld. Hoekstra krantendruk zal er dan ook voor zorgen dat het er aantrekkelijk uit zal zien, om er een kijkje in te nemen. In overleg wordt er een uniek en bijzonder promotiemiddel ontworpen.