Bekendheid geven aan je logo

Veel bedrijven welke net een logo of naamsverandering hebben ondergaan, hebben grote moeite deze bekend te krijgen bij het grote publiek. Neurotisch gezien een logisch gevolg van de denkwijze van mensen. Voordat een beeld bij mensen blijft hangen is het van belang dat deze verschillende keren binnen komt. Veel mensen onderschatten dan ook de kracht van het onderbewust zijn. Een groot gedeelte van je koopgedrag gebeurt aan de hand van het onderbewust zijn.

voetbal jeugd

Hoe kan sponsoring dit beïnvloeden?

Wanneer je veel zichtbaar bent in de leefomgeving van je doelgroep, dan stimuleer je hem beetje bij beetje om toch voor jou als organisatie te kiezen. Daarnaast kun je natuurlijk ook een bepaalde goodwill kweken door een bepaalde groep mensen te sponsoren. Deze groep kan als “influencer” actief zijn voor vele andere mensen.

Sponsoring werkt dan ook vaak nog langere tijd door. Daarnaast wordt je vaak toegevoegd aan een uitgebreid netwerk met andere sponsors waardoor je ook meer ondernemers zult kennen welke een positief gevoel hebben bij je.

 

Voor het bedrukken van sportkleding kun je opzoek naar een partner welke hierin ervaren is en een goede staat van dienst. Merchandising Concepts kan sportkleding bedrukken op verschillende manieren naar de wens van de opdrachtgever. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld geborduurde of geweven badges wat je vaak terug ziet in de logo’s van een bepaalde club. De sponsoring wordt vaak gedrukt. Dit kan middels verschillende druktechnieken welke ieder een eigen stijl hebben.

Zeefdruk

Zeefdruk is de meest algemeen gebruikte manier van bedrukken. Vooral door de duurzame manier en full coulour mogelijkheid. Wel geld voor deze manier een groter startaantal om deze voordelen te kunnen benutten.Wilt u uw kleurenpatroon optimaal terugzien? Dan is deze manier van printen de beste mogelijkheid.

Direct to garment printing

Deze manier van drukken kent vooral het voordeel dat de kosten lager liggen en er slechts een dunne laag inkt op de kleding komt waardoor het draagcomfort niet wordt aangetast. Door de steeds betere machines ligt deze kwaliteit bijna gelijk met die van de zeefdruk.

Indirecte bedrukkingsmanieren

Naast de directe manieren om een kledingstuk te bedrukken is het ook nog mogelijk om te kiezen voor indirecte druk. Ook hier zijn verschillende manieren om de kleding te bedrukken. http://www.merchandisingconcepts.nl beschikt over drie soorten om een indirecte druk te verwezenlijken. De zogenaamde plastisol transfer, bedrukbare fles en sublimatie. Deze worden alvorens ze met een hitte pers op de kleding worden gedrukt eerst uitgesneden of in spiegelbeeld op papier gedrukt. Bij sublimatie wordt gebruik gemaakt van de gasvorming van inkt wanneer deze verhit wordt. Daardoor kan deze zeer transparant ogen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *